20:00:00

Scholl - Elektryczny pilnik do paznokci

Od jakiegoś czasu przymierzałam się do tego zakupu, aż ostatnio trafiłam na super promocję i kupiłam Elektryczny pilnik do paznokci Scholl. 
Zamiast zapłacić 169,99 zł zapłaciłam tylko 79,99 zł. 


Pilnik jest wygodny w użyciu. Przy używaniu trochę brzęczy, ale nie jest to bardzo głośny dźwięk.  Jest dość niewielki dlatego można go również schować do torebki i wszędzie ze sobą zabrać. Wystarczy włożyć 2 baterie, zamontować odpowiednią końcówkę i możemy używać pilnika. 


Do zestawu są dołączone 3 końcówki. Do piłowania, polerowania i wygładzania. 
Końcówki bardzo łatwo i szybko się wymienia. 

Po zastosowaniu pilnika moje paznokcie są wygładzone i błyszczące, nie muszę używać już żadnego lakieru bezbarwnego. Wyglądają na prawdę zdrowo. Dzięki temu pilnikowi nie muszę korzystać już z salonów kosmetycznych i usług manikiurzystek. Mogę sobie sama zrobić ładni manikiur w domowym zaciszu. 


Jedyna wada jaką zauważyłam to taka, że gdy mocniej dociśniemy pilnik do płytki paznokcia to zwalnia lub całkowicie przestaje pracować. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger