16:10:00

Aspirator SOL Baby

Mój synek od urodzenia co jakiś czas ma w nosku glutki. Niektóre są zielone inne przezroczyste ale wszystkie przeszkadzają w oddychaniu. Jak tylko słyszę że charchocze mu w nosie od razu sięgam po aspirator.

Psikam jeden raz do każdej dziurki wodą morską dołączoną do zestawu, czekam chwilę i przy pomocy aspiratora delikatnie usuwam synkowi wydzielinę utrudniającą oddychanie.
Na początku bałam się go używać. Myślałam że końcówki dołączone do zestawu są za duże dla noworodka, jednak gdy pierwszy raz użyłam i synek leżał spokojnie i nic mu nie było uwierzyłam że informacja na opakowaniu od 1 dnia życia jest prawdziwa i sprawdzona.

Zestaw jest zapakowany w wygodne pudełeczko nie zajmuje dużo miejsca dzieki temu doskonale nadaje się do podręcznej torby do wózka na spacer czy w podróż. 

W opakowaniu znajdziemy:
- 2 wymienne końcówki 
- wodę morską 20 ml
- wężyk z ustnikiem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger