22:24:00

Babydream - wkładki laktacyjne

Wkładki laktacyjne to produkt, który ostatnio bardzo często kupuję. Tym razem postanowiłam kupić wkładki Babydream z Rossmanna i nie żałuję swojego wyboru. 
W opakowaniu znajduje się 30 szt wkładek laktacyjnych. Opakowanie można otworzyć normalnie od góry ale również z boku co zapewni nam możliwość szybszego wyjęcia wkładki. 

Wkładki mają okrągły kształt, doskonale pasują do każdego biustonosza, szczególnie do tych specjalnych do karmienia piersią. Zewnętrzna włóknina przepuszczająca powietrze i zatrzymująca wilgoć gwarantuje jednocześnie doskonałą ochronę bielizny. Szczególnie chłonna celuloza w środkowej części wkładek doskonale wchłania wyciekający pokarm. Wkładki są delikatne dla skóry dzięki miękkiej włókninie znajdującej się w ich wewnętrznej części. 
Samoprzylepny pasek ułatwia zamocowanie wkładki w biustonoszu, żeby cały czas była na swoim miejscu i chroniła bieliznę przed wyciekiem mleczka. 
Wkładki kupiłam w Rossmannie za opakowanie 30 szt zapłaciłam 6,99 zł. 
To bardzo atrakcyjna cena i na pewno kupię kolejne opakowanie. 
Stosowałam już droższe wkładki innych firm i ich jakość niestety była dużo gorsza. 

2 komentarze:

  1. Nie miałam okazji testować tych wkładek. Rok wcześniej urodziła moja siostra, więc podpowiedziała mi wiele rzeczy w kwestii wyprawki. Jeśli chodzi o wkładki, to mówiła że te z https://www.lansinoh.pl/ są najlepsze i takie też stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkładki laktacyjne to naprawdę bardzo przydatny przedmiot w wyprawce. Moim zdaniem nawet jedna z ważniejszych rzeczy która zapewnia ogromny komfort. Każda moja przyjaciółka też z nich korzysta. Naprawdę polecam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger