11:16:00

Chlorchinaldin - tabletki do ssania

Chlorchinaldin - to lek w tabletkach do ssania w przypadku gdy drapie, szczypie i kłuje nas gardło. Walczy z przyczynami zakażenia bakteryjnego gardła, dziąseł, jamy ustnej oraz przy pleśniawkach. Często jest stosowany przy antybiotykoterapii gdyż ma działanie przeciwgrzybicze.
Chlorchinaldin dostępny jest w dwóch wariantach smakowych klasycznym i porzeczkowym, 
oraz w opakowaniu 20 i 40 tabletek.
To lek dostępny w każdej aptece bez recepty dlatego postanowiłam że go kupię bo chciałam uniknąć wizyty u lekarza. Niestety Chlorchinaldin na moje gardło nie zadziałał i mimo tego że wyssałam całe opakowanie 20 tabletek gardło nadal drapie. Jak dla lek mnie nie jest wart swojej ceny 12,90 :(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger