21:28:00

Nanobytes - Kosmiczne Cukierki - guma balonowa

Jakiś czas temu nawiązałam współpracę z firmą Nanobytes Otrzymałam od nich słodką przesyłkę na której recenzję właśnie Was zapraszam. 
W paczce znalazłam cukierki o smaku 2 x guma balonowa i 1 x truskawka. 
Oprócz cukierków otrzymałam również ekologiczną torbę na zakupy z kolorowym nadrukiem. 
To cukierki, które podbijają Wszechświat! 
Cukierki są dostępne w dwóch rozmiarach opakowań 65 g i 25 g oraz w trzech wariantach smakowych: Guma balonowa, Cola, Truskawka
Byłam bardzo ciekawa jak smakują cukierki o smaku gumy balonowej więc pierwsza pod moją opinię poszła ta właśnie paczka. Cukierki są bardzo słodkie. Na co dzień nie jestem przyzwyczajona do takiej dawki cukru i słodyczy jednak raz na jakiś czas każdemu się należy. 
Unikalna zamykana paczka - opakowanie zostało wyposażone w "suwak" dzięki czemu możemy zamknąć je ponownie i cukierki cały czas będą świeże. 
Cukierki to małe kuleczki, które rozpuszczają się w buzi uwalniając pyszny smak gumy balonowej. Po krótkim ssaniu stają się miękkie i żelowe ich konsystencja przypomina gumę do żucia a za chwilę całkowicie się rozpuszczają pozostawiając w buzi sodki smak i chęć na jeszcze jedną porcję. 
Cukierki można kupić w Rossmanie za opakowanie 65g zapłacimy 3,99 zł. 

Zapraszam na stronę Nanobytes i profil na Facebooku. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger