17:24:00

Nivea - INVISIBLE PURE Black & White

Kolejny raz postawiłam na NIVEA i kolejny raz się nie zawiodłam. 
Tym razem wybrałam Nivea - INVISIBLE PURE Black & White

Dezodorant ma delikatny, bardzo przyjemny zapach, który utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. Na długo pomaga utrzymać świeżość i rześkość - nawet wieczorem. 
Antyperspirant szybko wysycha, nie klei się pod pachą. 
Dotąd często się zdarzało że po całym dniu na czarnej bluzce miałam białe plamy. Odkąd stosuję Nivea - INVISIBLE PURE Black & White ten problem zniknął. Również nie ma problemu przy białych ubraniach. Nie zostawia żadnych żółtych plam. 

Kolejnym plusem jest cena. Często dezodorant jest w promocji w Rossmanie. 
Ja kupiłam go za 5,99 zł. 

Jedyny minus tego dezodorantu to że jest w szklanym opakowaniu, które jest dość ciężkie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger