14:33:00

TestMeToo - Żywiec Zdrój Soczysty Jabłko

Ostatnio na stronie TestMeToo udało mi się dostać do kampanii Żywiec Zdrój Soczysty Jabłko - #‎soczystytestmetoo‬

"Porywisty wiatr wygrywający  na liściach piękną melodię. Gorąca lawa rozcinająca monumentalne, górskie głazy. Zawsze, gdy różne elementy natury łączą się ze sobą, tworzą wyjątkowy efekt."


Po kilku dniach od tej informacji zawita do mnie kurier z przesyłką. A w środku 6 butelek 500 ml Żywiec Zdrój Soczysty Jabłko
To doskonała kompozycja połączenia krystalicznie czystej wody i pysznego owocowego soku. 
To przyjemna niegazowana woda smakowa. 
Na działeczce podczas wiosennych prac i delikatnym wysiłku fizycznym Żywiec Zdrój Soczysty Jabłko dodaje mi orzeźwienia i gasi moje pragnienie. 
Podczas spacerów z dzieckiem Żywiec Zdrój Jabłkowy również mam przy sobie. To świetny napój zamknięty w małej poręcznej, plastikowej, lekkiej buteleczce dzięki temu nie zajmuje dużo miejsca i mieści się w wózkowym schowku. 
Żywiec Zdrój Soczysty Jabłko ma bezpieczny skład (nie zawiera konserwantów):
naturalna woda niegazowana 91%, cukier, sok jabłkowy z zagęszczonego soku jabłkowego 4%, ekstrakt jabłkowy, regulator kwasowości, kwas cytrynowy, aromat, aromat naturalny
Żywiec Zdrój Soczysty dostępny jest w trzech wariantach smakowych:
* Jabłko
 * Cytryna
* Wiśnia

Żywiec Zdrój Soczysty dostępny jest w dwóch pojemnościach:
 * 0,5 l
* 1,5 l



1 komentarz:

  1. Zaluje ze sie nie dostalam do tych testow :)

    dodaje i zapraszam !


    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger