17:26:00

Wibo - Lakier Extreme Nails

Odkąd urodził się Mateusz nie mam na nic czasu opieka nad noworodkiem zajmuje mi wiele godzin, a gdy już mam chwilę dla siebie najczęściej staram się zasnąć lub ogarnąć dom. Nawet nie przyszło mi na myśl żebym w wolnej chwili biegać do kosmetyczki robić paznokcie. Na szczęście ostatnio odkryłam świetny lakier Extreme Nails od Wibo. Wybrałam różowy kolor lakieru o numerze 526. 
Lakier spokojnie utrzymuje się na paznokciach tydzień. Pędzelek w lakierze jest dość duży, dzięki temu nabieramy odpowiednią ilość wystarczającą do pomalowania paznokcia i szybko się maluje. 
A sam lakier? Nie odpryskuje, nie ściera się z końcówek paznokci nawet przy codziennych pracach w domu. Przy małym dziecku nie wygodnie jest w długich paznokciach, ale krótkie i ładnie pomalowane również dobrze wyglądają. 


Gorąco polecam, szczególnie, że lakier w stosunku do swojej ceny jest na prawdę wart zakupu. 
Za opakowanie o pojemności 8,5 ml w Rossmanie zapłacimy 6,29 zł. 
Mi się jednak udało załapać na promocję - 49% i lakier kosztował mnie 3,08 zł. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger