22:04:00

CCC - klapki inblu

Będąc dziś przelotem na zakupach wstąpiłam do CCC i nie omieszkałam skorzystać z wyprzedaży :) Mój dzisiejszy łup to takie klapeczki Inblu 
Buty są wykonane ze skóry. Paski są białe i posrebrzane. Korkowa koturenka ma wysokość 5 cm. 
Moje klapeczki są w rozmiarze 38. Bardzo się zdziwiłam że był ten rozmiar jeszcze w sklepie bo zawsze jak znajdę fajne buty to niestety nie ma mojego rozmiaru. 
Klapeczki mają brązową, zamszową futurówkę. Noga nawet jak się spoci to nie lata w każdą stronę jak w ostatnio modnych plastikowych czy silikonowych klapkach. 
Buty w pierwotnej cenie kosztowały 79,99 zł. Ja kupiłam je po 30% rabacie w cenie 55,99 zł.
Był jeszcze złoty kolor ale już nie przeceniony, a białe do wszystkiego będą pasować.
 Buty bardzo ładnie prezentują się na nogach. Są bardzo wygodne i mimo tego że są podwyższone wcale się tego nie odczuwa i w ogóle nie czuć że mam je na nodze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger