13:04:00

KiK - letnia sukienka z wiskozy

Bardzo lubię sklep KIK i często robię w nim zakupy. Dziś przedstawiam Wam letnią sukienkę z moich ostatnich zakupów. 
Myślałam że jak będę karmić piersią nigdy w lato nie założę sukienki, a tu bum niespodzianka. Dla mnie super jest suwak na piersiach. Dzięki temu w każdej chwili mogę nakarmić synka nie muszę podnosić całej sukienki do góry.  
 Sukienka jest na górze dość dopasowana, ale im niżej tym luźniej. Pod biustem jest odcięcie i niżej materiał jest ciut zmarszczony. Mi to akurat bardzo odpowiada. Można ukryć to i owo co zostało po ciąży ;)
Moja sukienka jest w rozmiarze 36 :) jak dla mnie jest to budujące bo myślałam że po ciąży to nigdy się nie wcisnę w taki numer.
 Sukienka ma długie troczki ułatwiające zawieszenie jej na wieszaku. Dzięki temu od razu po wyjęciu z szafy jest gotowa do założenia. Materiał raczej się nie gniecie. Wystarczy tylko równo powiesić.
Sukienka jest bardzo przewiewna. Doskonała na letnie upalne dni. Jest wykonana z wiskozy. Dodatkowo jest jeszcze wielka zaleta na materiale nie widać plam jak ewentualnie się spocę. 

A tak sukienka prezentuje się na figurze :) 
Sukienka kosztowała 39,99 na pewno kupiłabym ją jeszcze raz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger