16:25:00

Pepco - T-shirt California

Ostatnio będąc w Pepco w koszu z napisem WYPRZEDAŻ znalazłam kilka takich oto bluzek. Nie były nigdzie uszkodzone ani nie był to tylko jeden rozmiar, więc nie wiem czemu tam leżały ale nie wnikałam przymierzyłam i kupiłam ;) 
Bluzka jest w rozmiarze M ale dostępne były jeszcze S, L, XL. Nie ma co sugerować się rozmiarem bo na mniejszą lub większą ode mnie dziewczynę również by pasowała. 
 Aplikacja na t-skircie jest w odcieniach szaro czarnym więc t-shirt pasuje do większości spodni czy leginsów. Bluzka w 100% wykonana jest z poliestru. 
 Długie uchwyty ułatwiają zawieszenie bluzki na wieszaku. 
Bluzka ładnie się prezentuje na figurze. Nie jest ani obcisła ani nie wisi. Jest luźna tak jak chciałam dzięki temu ukrywa to i owo ;) Jest doskonała na gorące dni bo jest przewiewna i jest w niej chłodno. 
Bluzka kosztowała 9,99 zł była przeceniona z 14,99 zł. 
Uważam ten zakup za udany i kupiłabym ją ponownie. 
A Wam jak się podoba? Odwiedzajcie swoje sklepy na pewno znajdziecie jakieś okazyjne wyprzedaże. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger