12:53:00

Surf - płyn do prania

Kochani nadal możecie zamówić próbkę płynu do prania 
SURF Tropikalna Lilia i Ylang Ylang. 
Jak tylko zobaczyłam reklamę w TV bardzo byłam zainteresowana tym nowym płynem. Już sama reklama bardzo mi się spodobała taka kolorowa i wesoła więc jak tylko była możliwość zamówiłam dla siebie próbkę. I po kilku dniach otrzymałam swój płyn i zrobiłam w nim już pranie. 
Z saszetki którą otrzymamy wystarczy odciąć górę opakowania i wpać płyn do bębna pralki. Można go używać również do prania ręcznego. 
 Płyn ma wspaniały kwiatowy zapach, to połączenie egzotycznych i kuszących kwiatów. 
Tropikalna Lilia to silny i słodki zapach. 
Ylang Ylang to słodki kwiat, jego aromat działa kojąco i uspokajająco dla zmysłów i ducha. 
Ubrania po praniu są czyste i mięciutkie. A co najważniejsze świeżość i wspaniały zapach długo utrzymuje się na upranych ubraniach. Moje zmysły od włożenia ubrania są pobudzone i jestem pełna euforii. Zakładając ubrania uprane w Surf rano zapewniam sobie dobry nastrój na cały dzień. 
Firma oferuje produkty w w formie płynu, proszku czy też kapsułek do prania. 
Każdy znajdzie tu najwygodniejszą formę dla siebie. 
Gorąco polecam na prawdę warto. 

1 komentarz:

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger