20:59:00

Wydawnictwo AWM - Kropka do kropki 2

"Kropka do kropki 2" od Wydawnictwa AWM przypomniało mi moje dzieciństwo kiedy to mama kupowała mi tego typu książeczki. Bardzo lubiłam rozwiązywać tego typu zadania. Teraz ja chcę zaszczepić w moim synku zamiłowanie do tego typu rozrywki.
To aż 32 strony świetnych zadań gdzie dziecko musi połączyć po kolei ponumerowane od 1 do 15 kropki, żeby odkryć obrazek, a następnie uzupełnić obrazek kolorami według podpowiedzi. Dany fragment obrazka jest zaczęty dziecko musi dobrać taki sam lub podobny kolor i dokończyć kolorowanie. 
 W książce znajdziemy rysunki zwierząt, dzieci, zabawek, ale również świąt i krajobrazów
 

Książeczka ma miękką oprawę i zaokrąglone rogi. 

Z tą książką dziecko ćwiczy zdolności manualne, liczenie, wyobraźnię, spostrzegawczość, umiejętność myślenia i kojarzenia. 
Z serii "Kropka do kropki" dostępne są 4 poziomy trudności. 
* łączenie 10 kropek
* łączenie 15 kropek
* łączenie 20 kropek
* łączenie 25 kropek 
Regularna cena książeczki to 6,99 zł. 
Polecam bo na prawdę książka jest warta swojej ceny.
Możecie zamówić ją tutaj http://www.awm.waw.pl/905,Kropka-do-kropki-2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger