20:41:00

Big-Active - herbata czarna Earl Grey z płatkami róży

Każdy dzień powinno się rozpoczynać i kończyć czymś przyjemnym. Kawy ani alkoholu nie piję więc filiżanka wspaniałej herbaty zapewnia mi dobre samopoczucie. Dziś polecam czarną herbatę Earl Grey z płatkami róży od Big Active, którą otrzymałam ze sklepu kosmetycznego Minerwa. To liściasta czarna herbata o smaku bergamotki z dodatkiem płatków kwiatów róży. 
Kilka słów od producenta:
Unikalna kompozycja herbaty czarnej Yunnan z aromatycznym olejkiem bergamotki przygotowana z myślą o wytrawnych smakoszach słynnego naparu hrabiego Greya. Głęboki kolor naparu wzbogacony płatkami kwiatów róży i bławatka tworzy barwną i niezapomnianą w smaku kompozycję. Spójrz jak herbaciane listki powoli rozwijają się na Twoich oczach i pobudź zmysły odkrywając pełnię smaku. 
Herbata jest aromatyzowana. Już po otwarciu papierowego opakowania wyczuwamy delikatny zapach. Gdy otworzymy foliową torebkę uwolnimy piękny i nurtujący kwiatowo owocowy zapach. Esencja herbaty została podkreślona przez wonny olejek bergamoty i niebieskie płatki bławatka. Herbata w opakowaniu o pojemności 80 g. 
 Wystarczy tylko jedna mała łyżeczka herbaty i gorąca woda. Parzenie trwa ok. 3-5 minut. 
Można również zaparzyć większą ilość herbaty w imbryczku i tylko nalewać do filiżanki. 

Suche płatki kwiatów wędrują na powierzchnię unosząc się na zaparzającej się herbacie, jednak gdy dłużej nasiąkną stają się cięższe i opadają na dno nie przeszkadzając w piciu. 
Herbata ma delikatny smak. Podobny do smaku owocowych herbat które bardzo lubię. Jest dość słodka, jednak dla mnie ciut za mało i do smaku dodaję łyżeczkę cukru, ale moja mama pije bez i bardziej jej smakuje. Po zaparzeniu zapach jest równie wyczuwalny jak po otwarciu paczki. Aromat ten zapewnia relaks i chwilę wytchnienia i ukojenia po ciężkim dniu. 
Herbata kosztuje 5,29 zł. możecie ją zamówić tutaj:
Dostępne są jeszcze smaki: 
- brzoskwinia z morelą
- pigwa z pomarańczą
Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu.

4 komentarze:

  1. Uwielbiam tą herbatkę oraz możliwość tworzenia własnych kompozycji na tej stronie www :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi zachęcająco ale u mnie i tak na pierwszym miejscu jest zielona herbata sencha :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że ta firma ma też herbatę earl grey. Muszę spróbować. Mam zapas spożywki na najbliższe 2 tygodnie. Zamówiłam wszystko na https://www.zakupyw24h.pl/ w tym kawę i herbatę. Wygodnie i szybko, a kurier dostarczy mi do domu. Jak skończy mi się moja herbata to na pewno zamówię tą, którą polecasz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger