00:07:00

F&F Tesco - Okulary przeciwsłoneczne

Od zawsze miałam coś takiego że wchodziłam do sklepu i szukałam tylko tego co mi było potrzebne. Nigdy nie oglądałam czegoś czego nie chciałam kupić. Ale ostatnio zauważyłam że wchodzę do sklepu po jedno a wychodzę z kilkoma innymi rzeczami :) 

Tym razem do Tesco poszłam tylko po lody a kupiłam okulary przeciwsłoneczne :)

 Okulary kosztowały 17 zł. Zapewniają 100% ochronę przed promieniowaniem UV. 
 Okulary są plastikowe w kolorze ciemnego beżu. Dodatkowo mają złote wykończenia tuż przy zgięciach. Teraz jest to jeden z moich ulubionych "złotych" zestawów - dodatków do stylizacji. 
Miałam jeszcze kupić synkowi zabawki do piaskownicy bo były mega tanie ale nie wiem jakim cudem się powstrzymałam. 

PS. synek ma 3 miesiące :D 

3 komentarze:

  1. w tesco to ja już wieki nie byłam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, nie jestem w stanie wypowiedzieć się na temat tej marki. Zdecydowanie bardziej preferuje sprawdzone, dobre jakościowe marki okularów. Sklepów wyspecjalizowanych w ich sprzedaży jest od groma. Zalicza się do nich między innymi https://www.twojesoczewki.com - można znaleźć w nim między innymi okulary marki Ray Ban.

    OdpowiedzUsuń
  3. Okulary przeciwsłoneczne kupowane w supermarkecie, niestety nie zapewniają tak dobrej ochrony przed promieniowaniem jak szkła oferowane w profesjonalnych salonach optycznych.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger