19:10:00

Julimex - Bielizna i akcesoria

Niby nosimy ją pod ubraniem i nie każdy tam zagląda a jednak to bardzo ważna część naszej garderoby - szczególnie u kobiet. Mowa o bieliźnie. 
Przedstawiam firmę Julimex - specjalista w tej dziedzinie :) 
Ostatnio kupiłam biustonosz "na oko" no fakt miseczka dobra, ale okazało się że w obwodzie jest za mały. Przedłużacz obwodu to doskonałe rozwiązanie. Wystarczy zamocować go według załączonej instrukcji i po problemie. Uniwersalny rozstaw haftek zapewnia możliwość dopięcia do każdych standardowych zapięć przy biustonoszu. 
W ofercie są jedno, dwu i trzyrzędowe, oraz biały, beż, ecru i czarny. 
Możecie go kupić tutaj w cenie 4,50 zł. 
Często chodzę w bluzkach gdzie plecy są dość mocno odsłonięte, zawsze mnie denerwowały wystające ramiączka i odpinałam je od biustonosza. Teraz wystarczy klips ściągający ramiączka i nic nie wystaje spoza bluzki. Klips jest niewielkich rozmiarów i bardzo prostu w użyciu. Doskonale przylega do ciała, nigdzie nie uwiera i nie odznacza się pod ubraniem. Dostępny jest w kolorze biały, transparentnym i czarnym. 
Możecie go kupić tutaj w cenie 4,70 zł. 
Często mam problem z opadającymi ramiączkami a jak je ściągnę to mnie znowu uwierają w ramiona, więc tylko macham ręką i chowam je pod bluzką. Teraz gdy mam ściągacz do ramiączek ramiączka są na swoim miejscu i nie muszę ciągle ich poprawiać. Ściągacz mogę też odpowiednio wyregulować w zależności jaką długość potrzebuję. Dostępny jest w kolorze biały, transparentnym i czarnym. 
Możecie go kupić tutaj w cenie 4,60 zł. 
Latem kiedy zakładam bluzki z odsłoniętymi plecami zawsze mam problem że wystaje biustonosz. Wygląda to bardzo nieatrakcyjnie i zawsze go obniżam. Na szczęście pasek obniżający zapięcie poradził sobie z tym problemem błyskawicznie. Dostępny jest transparentny, biały, beż, ecru i czarny.
Możecie go kupić tutaj w cenie 7,50 zł. 
Seksi dodatek do każdego biustonosza to ozdobne ramiączka Decollete. To białe ramiączka z dwoma ozdobnymi paseczkami. Wystarczy, że odepnę ramiączka od swojego biustonosza i dopnę te, wyreguluję wszystko i dopasuję i już mam seksi dodatek do swojego biustonosza. Ramiączka dostępne są w kolorze czarnym i białym. 
Możecie je kupić tutaj w cenie 15,90 zł. 
Zawsze narzekałam na to że mam małe piersi. Na szczęście są sposoby by optycznie powiększyć piersi bez chirurgicznej pomocy. Wkładki z pianki skutecznie powiększają i modelują biust, nadają piersią pełny kształt. Wystarczy je przykleić do wewnętrznej strony biustonosza. Są doskonałe do codziennego użytkowania bo wcale ich nie czuć. Są bardzo wygodne. Dostępne w kolorze białym i czarnym. 
Możecie je kupić tutaj w cenie 4,60 zł 
Uwielbiam koronki na bieliźnie również. Figi Cheeckie panty doskonale dopasowują się do ciała. Są niewidoczne pod ubraniem. Nic mnie nie uwiera bo majtki są bezszwowe. Mają klasyczny krój, a tył jest wykończony delikatną koronką. Są ślicznie zapakowane i doskonale nadają się na prezent. Dostępne kolory to beż, czarny, biały, czerwony, denim, ice blue. 
Możecie je kupić tutaj w cenie 19,00 zł 
Polecam cały asortyment firmy Julimex. To stylowa i bardzo atrakcyjna bielizna oraz akcesoria do niej. Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą Julimex.

Strona internetowa - http://sklep.julimex.pl

5 komentarzy:

  1. ale piekne one sa :o moze sobie zamowie :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka zmysłowa bielizna pod ubraniem sprawi, że poczujemy się piękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś pomyślałam, że firma nazywa się prawie jak ja to będzie miała fajne produkty. Zakupiłam u nich silikonowy biustonosz na wesele i po godzinie mi spadł w trakcie tańca... Wiecie jaki wstyd. Dlatego powiedziałam sobie, że nigdy więcej nic od nich. Mam zaufany sklep internetowy BodyLook.pl, z którego zamawiam bieliznę, a w tym roku nawet i kostium kąpielowy. Świetna jakość i mogę Ci polecić jeśli chcesz seksowną i dobrą jakościowo bieliznę czy bikini.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć sexowna bielizna. Zastanowię się na zakupem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger