12:49:00

Rekomenduj.to - Ambasador Tchibo

Jakiś czas temu dostałam się do kampanii Tchibo w programie Rekomenduj.to. Tym razem produkty nie były dostarczane do domu do testów tylko każdy swój zestaw miał do odbioru w wybranym przez siebie stacjonarnym sklepie Tchibo. Ostatnio na zakupach z mężem odwiedziłam sklep Tchibo, który wybrałam przy zgłoszeniu i odebrałam swój zestaw Ambasadora. 
W skład zestawu wchodzi:
Materiałowa torba na zakupy
Karta TchiboCard
Ulotki reklamowe
Dowolna Kawa 

Ja kawy nie pijam więc mąż wybrał sobie Cappucino :)
Wszystko przebiegło bez zarzutów i bardzo płynnie. Obsługa sklepu doskonale poinformowana o całej akcji. Często się zdarza że pracownicy nie wiedzą jaka jest promocja tutaj tak nie było na szczęście.

1 komentarz:

  1. Oj jak bardzo uwielbiam Tchibo ! już sam zapach w tym sklepie mnie zachwyca, a co dopiero produkty :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger