12:31:00

Wax Pilomax - Maska regenerująca do włosów ciemnych

Jakiś czas temu pisałam tutaj o nowej współpracy z firmą Pilomax Dziś zaprezentuję drugi z otrzymanych produktów Maska regenerująca do włosów ciemnych.
Maska jest szczególnie polecana do włosów ciemnych i zniszczonych - czyli dokładnie takich jak moje. Moje włosy po ciąży są strasznie osłabione. Odkąd stosuję maskę wyraźnie zauważyłam że wypadanie włosów się zmniejszyło, a włosy pozostają mocna i pełne blasku. Nie są też takie napuszone i suche jak kiedyś tylko wygładzone i nawilżone. Nie elektryzują się tak bardzo.

Maska jest bardzo wydajna. Do jednej aplikacji wystarczy ilość równa wielkości orzecha włoskiego. Maskę stosuję według zaleceń producenta 1-2 razy w tygodniu. Po umyciu włosów wmasowuję w nie i w skórę głowy kosmetyk i zakładam foliowy czepek. Chodzę tak po domu ok. 30 min i dokładnie spłukuję. Po czym suszę i układam włosy tak jak zawsze.

Maska zamknięta jest w plastikowym opakowaniu z zabezpieczeniem dzięki temu mam pewność że nie była używana wcześniej. Maska ma trochę żelową - budyniową konsystencję, przyjemnie się ją nakłada na włosy i nie spływa z nich. Ma cudowny zapach, który utrzymuje się na włosach nawet do następnego mycia.

Wielki plus dla maski za to że nie zawiera parabenów, silikonów, MIT i SLS. W swoim składzie ma natomiast ekstrakt z henny (Lawsonia Inermis) oraz ekstrakt z zielonej herbaty (Camelia Sinensis Leaf Extract)
Maska dostępna jest w opakowaniach o dwóch pojemnościach:
240 ml - w cenie 22,00 zł.
480 ml - w cenie 32,00 zł
Możecie ją kupić w firmowym sklepie:
https://www.wax-sklep.pl/produkt/wax-henna-do-wlosow-ciemnych-240ml/


3 komentarze:

  1. Ciekawy produkt, będzie nadawał się do moich włosów. Testuję wiele produktów, które mają zniwelować wypadanie moich włosów, jednak o tym produkcie nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ta maskę i stwierdzam że jest cudowna! odratowała moje zniszczone włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam, przetestowałam, uważam, że jest bardzo fajna. Skutecznie regeneruje, bardzo mi pomogła w sytuacji kiedy moje włosy przechodziły kryzys przez moje eksperymenty. Polecam szczerze!Magda

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger