10:25:00

Pachnąca Szafa - Kominek ceramiczny

Kochani, przyszła jesień a wraz z nią zmiana nastroju. Dla mnie zawsze to czas nostalgii i zadumy, szczególnie kiedy za oknem pada i jest pochmurno, a nudne wieczory okropnie się dłużą. Zawsze wtedy zapalam sobie świece, siadam wygodnie w fotelu z książką i kubkiem gorącej czekolady i poprawiam sobie nastrój. Dziś chciałam Wam polecić jeden z moich jesiennych niezbędnych gadżetów. 
To kominek ceramiczny od Pachnącej Szafy.
Na górną część kominka wlewam kilka kropel olejku eterycznego, a następnie w dolnej jego części umieszczam malutki zapalony podgrzewacz. Pod wpływem ciepła olejek zaczyna intensywniej pachnieć wypełniając aromatem wnętrze całego pomieszczenia. Dodatkowo od samego patrzenia na zapaloną świecę poprawia mi się humor i robi się cieplej. Często tak zadumana i otulona wspaniałym zapachem - zasypiam. 
Kominek to również doskonała dekoracja uzupełniająca wnętrze pomieszczenia. Jest zgrabny i nie zajmuje wiele miejsca. U mnie jest również rekwizytem, dodatkową ozdobą przy zdjęciach na blogu kosmetycznym. 
Jeżeli zainteresował Was ten kominek i chcielibyście go mieć możecie go kupić tutaj w cenie 10,59 zł. Ale polecam zajrzyjcie na stronkę http://pachnacaszafa.pl i przejrzyjcie również inne produkty od Pachnącej Szafy dzięki nim Wasz dom wypełni się wspaniałym zapachem. 

1 komentarz:

  1. Niedrogi faktycznie ale ja szukałam czegoś bardziej oryginalnego. Widziałam dużo wzorów na https://zdrowietolubie.pl/pol_m_Kominki-zapachowe-154.html i bardzo spodobał mi się ten z 3 aniołkami. Ja jestem fanką aromaterapii, ładnych zapachów w domu, więc dla mnie to idealny dodatek do wnętrze. Te aniołki pięknie komponują się z moim skandynawskim salonem :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger