17:27:00

Always Wild, Cavaldi, Rovicky fashion - galanteria skórzana

Przedświąteczny szał zakupowy już się skończył. Jak dla mnie to bardzo dobrze. Wreszcie mój portfel odpocznie i znowu napełni się groszem, bo przecież przed Świętami domownicy opróżnili go do cna. To chyba nie tylko moja historia. Zapraszam na wpis pt. "Cała rodzina w moim portfelu" i przedstawiam Wam moje skórzane bordowe cudo od Always Wild, Cavaldi, Rovicky fashion - galanteria skórzana
 Jak już pisałam mój portfel jest wykonany z włoskiej skóry. Można to poznać po charakterystycznym zapachu. Nauczyłam się go rozpoznawać zamieniając "chińskie" buty na skórzane. Mięciutka bordowa skóra doskonale się spisuje. Nigdzie nie ma wytarć ani pęknięć. Portfelik jest mięciutki i delikatny. 

Mamo, mamo kup mi...

Pewnie nie raz słyszycie ten tekst. Ja też. Niestety. Ale dzięki różnym kieszonkom w portfelu zamiast używać odpowiedzi "nie" stosuję "nie bo nie mam pieniędzy -spójrz"- pokazuję główną komorę a tam pusto. I mam spokój. A pieniążki bezpieczne w zakamarku. Czasem sama o nich zapominam i bardzo się później cieszę gdy znajdę "małe co nieco". W jednej z kieszonek też tradycyjnie zawsze chowam łuskę z wigilijnego karpia żeby "kasa się trzymała"

Portfel ma również dużą, zamykaną na zatrzask komorę "na drobne". Z tych z kolei najczęściej co rano korzysta mój mąż. Sprytnie po cichutku grzebie w moim portfelu i wychodzi z domu. A po chwili wraca z cieplutkimi bułeczkami z piekarni zza rogu. Komora jest szczelnie zamknięta, jeszcze nie zdarzyło się żeby drobne mi uciekły jakąś dziurką. 
Ja najczęściej korzystam z kart płatniczych, więc przegródki przeznaczone na karty są wprost stworzone dla mnie. Każdą kartę dokładnie widać i wygodnie się je wyjmuje i chowa.

A, jeszcze jedna rzecz w portfelu jest dla mnie. To zdjęcia moich bliskich. Którzy dosłownie "siedzą" w moim portfelu.
Jeżeli lubicie skórę i macie ochotę na taki portfel to możecie go kupić tutaj w cenie 180,00 zł. Ale polecam zapoznajcie się z pełną ofertą Always Wild, Cavaldi, Rovicky fashion - galanteria skórzana na pewno znajdziecie coś dla siebie. 

Strona internetowa - https://galanteriaosobista.pl

5 komentarzy:

  1. Musze pomyśleć nad zmianą portfela, podoba mi się ta duża przegródka na "drobne" no i oczywiście ilość miejsca na plastiki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, podoba mi się:) Lubię mieć taki nie za duży portfel, który zmieszczę do każdej torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, portfel. Jak dla mnie największą zaletą jest fakt, że wykonano go ze skóry. W mojej okolicy otworzył sklep ostatnio producent toreb skórzanych i pomyślałam, że dokupię do kolekcji. W końcu mam teraz skórzany portfel, torebkę i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skórzany portfel z grosikiem na szczęście to niewątpliwie świetny pomysł na prezent. Wiem coś o tym… Na tegoroczną gwiazdkę podarowałem żonie uroczy, czerwony portfel ze skóry, który kupiłem po okazyjnej cenie na https://www.franczesko.pl/. Galanteria skórzana, którą oferuje ten sklep jest najwyższej jakości i cechuje ją niezwykła elegancja. Żona była zachwycona takim upominkiem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger