17:31:00

Streetcom - Kampania Prima

#Kawa #PrimaFinezja #WspólneChwile
Ostatnio pisałam Wam że dzięki Streetcom dostałam się do aromatycznej kampanii kawy Prima Finezja. Kto nie czytał może nadrobić zaległości tutaj. Dziś chciałam Wam pokazać jak wyglądała zawartość paczki ambasadora. 
Patrząc na samo pudełko jeszcze przed otwarciem już miałam uśmiech na twarzy bo oceniając po jego wadze wiedziałam że jest wypełnione aż po brzegi. Otwierając je moim oczom ukazał się porcelanowy kubek z logo cafe PRIMA i kawa Prima Finezja 250 g. 
W środku pudełka był jeszcze jeden mniejszy kartonik, a w nim drugi kubek. Czyli pudełko kryło w sobie 2 takie same kubeczki i opakowania kawy. A o tym poniżej.
   
Kubek wygodnie się trzyma w ręku, jest dość lekki a wypełniony kawą doskonale wyważony.
    
Oprócz kubeczków w pudełku znajdowały się 2 opakowania kawy 250 g i 12 opakowań kawy po 100 g. 
 

Kawka jest przepyszna. Już sam jej zapach pobudza do życia. 
A najlepiej smakuje z czymś słodkim ;)  

Prima po prostu LOVE <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger