20:09:00

NOBO - torebka


Dodatki, która z nas ich nie kocha. Uzupełniają nasze stylizacje i nadają nam dodatkowego wdzięku. Jakiś czas temu trafiłam na stronę Leganza i oszalałam. Ogromna ilość cudownych torebek. I jak tu wybrać tą jedną jedyną? Było na prawdę ciężko. Ale udało mi się
i postawiłam na delikatną shoperkę firmy NOBO.
Jej beżowa kolorystyka sprawia że nadaje się praktycznie do stylizacji w każdej kolorystyce. Przód torby ma pikowany wzór i logo na kawałku tworzywa imitującego marmur, dzięki temu torba wydaje się bardzo nowoczesną. Tył gładki z suwaczkiem i kieszonką na drobnostki. Wszystkie suwaki i dodatki w złotym kolorze. Uszy metaliczne, są takiej długości że można ją nosić w ręku jak również na ramieniu też jest wygodnie.
Jakość wykonania jest idealna.
Torba jest bardzo pojemna i pakowna. Śmiało pomieści zeszyt w rozmiarze A4. W środku jest jedna duża kieszeń, i kilka mniejszych w tym jedna na suwak.
Moją torbę możecie kupić pod tym linkiem ale zapraszam serdecznie do zapoznania się z pełną ofertą firmy mającej w ofercie nie tylko torebki, ale również obuwie, kosmetyczki
i portfele.

Sklep internetowy - https://leganza.pl/

2 komentarze:

  1. Ładna ta torebka pasuje Ci :) Nobo ma fajne rzeczy nawet perfumy kiedyś widziałam, że mają. Ja mam kolekcję torebek. Moja koleżanka zaoptruje swój butik w hurtowni https://versoli.pl/pl/43-torby i ja sobie zawsze u niej jakieś nowości sprawdzam i kupuję. Nietuzinkowe i dobrej jakości produkty. To co każda zakupoholiczka lubi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger