13:36:00

Dodatki dekoracyjne w stylu loft

Jeszcze w trakcie budowy domu wiedziałam, że będzie urządzony w minimalistycznym stylu. Najbardziej podobały mi się wszelkie dekoracje wpadające w styl skandynawski. Z czasem przekonałam się że połączenie stylu loft, nordyckiego i skandynawskiego idealnie wkomponuje się w nasze wnętrza i zapełni puste często niewykorzystane przestrzenie. 


Pierwszym elementem była konsola loft. Ten mebelek stworzył mój mąż. W ofercie wielu sklepów można spotkać tego typu półki, stoliki lub stoły, jednak podczas wykańczania domu ceny takich gotowych elementów nie pozwoliły mi na ich zakup. Stąd pomysł na samoróbkę. Głównie używam jej do zdjęć wnętrzarskich na instagrama, a jak położymy kamień dekoracyjny w korytarzu stanie na honorowym miejscu.


Nasz stoliczek w łazience to RISTA a inne modele znajdziecie tutaj https://www.edinos.pl/stoliki-druciane

 I jeszcze mam dla Was kod rabatowy "edinos50" ważny dla pierwszych 20 osób 😉

Plakaty i koc z wełny czesankowej - pochodzą od DEKOSTYLIA  tutaj mam dla Was rabacik 10% na wszystko na hasło "inspiracjaam"

Druciany kwietnik w łazience - pochodzi od USTAWNE

Doniczka jest z Biedronki, monstera z Obi

Fotel i stolik kawowy, szkatułka i sukulenty to Jysk 






2 komentarze:

  1. Styl loftowy jest coraz popularniejszy i idealnie pasuje do nowoczesnych aranżacji. Z teorii dość surowy ale dodatkami można go przełamać i ocieplić. Ładna roleta rzymska albo żaluje drewniane z pewnością będą pasować jako ozdoby okien i osłony jednocześnie. Loft to nie tylko szarości ale też butelkowa zieleń, czerń, biel czy granat.

    OdpowiedzUsuń
  2. LOFT króluje w dużej ilości polskich domów i mieszkań szczególnie u młodych ludzi. Chociaż Polacy teraz więcej ryzykują nie zamykają się tylko na szarości i czernie. Modne są teraz białe meble z kolorowymi akcentami, jak np. w przypadku mebli do pokoju dziecięcego. Tutaj zwracajmy uwagę na to, aby wnętrze było ze sobą spójne.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger