11:55:00

BingoSpa - Żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego"

Kochani dziś chciałam Was zaprosić do zapoznania się z recenzją 

Żelu pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez" firmy BingoSpa. 


Żel zamówiłam jakiś czas temu w bardzo promocyjnej wyprzedażowej cenie. 
Teraz znów jest na niego super oferta zamiast 7,50 zł - tylko 2,90 zł. więc tańszego nie znajdziecie. 

Klikając w zdjęcie poniżej przeniesiesz się bezpośrednio do tego produktu na stronie BingoSpa. 


Żel przyszedł cały zafoliowany - doskonale zabezpieczony żeby nic się nie wylało. To bardzo duży plus bo często zamawiam kosmetyki przez Internet i niestety inne firmy nie zawsze dbają o produkt podczas transportu. Tutaj jest inaczej. 


Żel jest dość gęsty, przez co jest bardzo wydajny. Butelka ma 300 ml a już niewielka ilość wystarczy żeby pokryć całe ciało. Ja bardzo lubię się również kąpać w wannie i często wlewam go do wody. Już niewielka ilość wystarczy żeby zrobić cudowną pachnącą piankę w której można się zanurzyć i zrelaksować. 



Żel ma wspaniały turkusowy kolor nawiązujące do koloru Morza Martwego.  
A już po otwarciu zachwycił mnie swoim świeżym zapachem, który pasuje zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Mój mąż bardzo chętnie go używa bo właśnie zapach mu się bardzo podoba. 

Z tego co ja zauważyłam po stosowaniu żelu, to że nie wysusza skóry, po kąpieli skóra jest odżywiona i zdrowa. Nie powoduje uczulenia, bynajmniej u mnie a mam wrażliwą skórę. 
Dodatkowo świetnie zastępuje piankę do golenia i maszynka sunie po nodze jak po maśle :) 


Informacja od producenta:

Zawartość minerałów w soli z Morza martwego jest inna niż w typowej wodzie z oceanu, określanej jako „woda morska”. Woda Morza Martwego ma ok. 53% chlorku magnezu, 37% chlorku potasu, resztę stanowi chlorek sodu, chlorek wapnia i różne pierwiastki śladowe. Oprócz chlorków, jako aniony, występują też bromki, jodki, siarczany i węglany.

Właściwości Minerałów z Morza Martwego
  • odżywianie i regeneracja skóry,
  • oczyszczanie porów skóry,
  • optymalizacja metabolizmu komórek skóry,
  • usuwanie obumarłego naskórka i odżywianie skóry,
  • likwidacja rozstępów,
  • likwidacja tendencji przetłuszczania się skóry / problemy z cerą,

Właściwości kosmetyczne ekstraktu z czerwonej  herbaty Pu-Erh:
  • przeciwutleniające i wspomagające ochronę skóry przed promieniowaniem UV;
  • ściągające, przeciwbakteryjne i tonizujące;
  • łagodzące stany zapalne i podrażnienia skóry - również po oparzeniach słonecznych;
  • regenerujące i zabliźniające;
  • napinające i zwiększające elastyczność skóry;
  • pobudzające krążenie krwi i ujędrniające.

Klikając w baner poniżej przeniesiesz się do sklepu BingoSpa.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger