21:28:00

Rimmel - Tusz do rzęs WonderFul

Jakiś czas temu Rimmel organizował akcję INSPIRATORKI RIMMEL gdzie można było otrzymać nowości kosmetyczne z linii Wake Me Up
Postanowiłam że wezmę udział i udało się :) Po kilku dniach dostałam przesyłkę :) 
Dziś przekażę recenzję tuszu  do rzęs WonderFul. 


Tusz już po otwarciu bardzo mnie zachwycił, ponieważ ma przyjemny, świeży ogórkowy zapach :) 
Tusz ma bardzo fajne opakowanie, które na pewno wyróżnia się na tle innych tuszy na sklepowych półkach. Zielone opakowanie i pomarańczowe litery na pewno zaciekawią każdą kobietę która podejdzie pod regalik z tuszami. 
Szczoteczka tuszu jest dość duża jak na szczoteczki jakie do tej pory używałam. 
Po środku ma zagłębienie. Włosy szczoteczki są dość grube i pozwalają na nabranie odpowiedniej ilości tuszu. Konsystencja tuszu jest dość rzadka/mokra. Ja mam długie rzęsy i potrzebuję tuszu który szybko zasycha ten taki nie jest i przez chwilę po umalowaniu muszę patrzeć w dół bo zdarzyło się kilka razy odbicie na rzęs na powiekach. 
Intensywny czarny kolor tuszu bardzo ładnie podkreśla oko i nadaje mu wyrazistości i głębi. 
Tusz sprawia że rzęsy są pogrubione i wydłużone, ale co najważniejsze nie skleja rzęs i po kilku godzinach nie kruszy się i nie opada na policzki.   


Pojemność: 11 mlCena: 34,99 zł 
 Dostępne : w drogeriach: Rossmann, Hebe, Natura, SuperPharm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger