20:23:00

Babydream - oliwka pielęgnacyjna

Jak zaszłam w ciążę zastanawiałam się który preparat wybrać żeby nie zrobiły mi się rozstępy. W końcu postawiłam na oliwkę pielęgnacyjną Babydream dostępną w Rossmanie. 


Oliwka doskonale nawilża ciało. Stosowałam ją od 3 miesiąca ciąży 2 razy dziennie rano i wieczorem. Oliwka zapobiega powstawaniu rozstępów i rzeczywiście mi nie zrobił się ani jeden rozstęp. Oliwka zawiera olej migdałowy i olej makadamia, które wspomagają funkcję ochrony skóry oraz chronią skórę przed wysuszeniem i zapewniają skórze doskonałe nawilżenie i elastyczność. Oliwka zawiera również olej jojoba, sojowy, i słonecznikowy które intensywnie pielęgnują skórę która staje się delikatna i gładka. 

Dla mnie najważniejsze jest to że oliwka nie zawiera barwników i substancji konserwujących, ani olejów mineralnego, parafinowego i silikonowego.

Jedną oliwkę kupiłam w regularnej cenie, a drugą z kartą Rossne dostałam za 0,01 zł.
Oliwka jest w opakowaniu 250 ml. Przez całą ciążę zużyłam 2,5 opakowania. Jest bardzo wydajna.Teraz kocówką nawilżam jeszcze ciało żeby tylko wykończyć to co zostało. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger