17:31:00

Lolita Lempicka - perfumy

Każdy chyba ma swój ulubiony zapach perfum. Ja swojego zapachu długo poszukiwałam aż w końcu  przypadkiem trafiłam na Lolitę Lempicką. I tak nasza znajomość trwa już prawie 10 lat. 


Uwielbiam te perfumy. Są bardzo kobiece. Mają bardzo trwały, orientalno-drzewny i orzeźwiający zapach. Doskonale nadają się na co dzień do pracy czy na spotkania, jak i na wieczór lub na specjalne okazje. Ja używałam ich nawet na swój ślub. Psikając perfumy na ubranie zapach czuć nawet po praniu. Jak psikam na szyję i zakładam chustki lub szaliki to zapach przechodzi na nie. Perfumy są w bardzo ładnym flakoniku w kształcie jabłka ze złotym korkiem. 


Zapach składa się z następujących składników:

NUTA GŁOWY -  fiołek, bluszcz, anyż gwiazdkowaty

NUTA SERCA - irys, zwartnica, lukrecja, korzeń irysa, wiśnia

NUTA PODSTAWY - fasolka tonka, wanilia, wetyweria, białe piżmo, pralina



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger