17:46:00

Jordan - Szczoteczki Zestaw 2 w 1

Ostatnio podczas zakupów w Rossmanie kupiłam szczoteczki Jordan, akurat trafiłam na dostępny zestaw 2 w cenie 1. 
Szczoteczki są miękkie i nie podrażniają delikatnej skóry dziąseł. Nie powodują krwawienia. Doskonale czyszczą przestrzeń między zębami rozprowadzając pianę z pasty w całej jamie ustnej. 
Szczoteczki trzyma się bardzo wygodnie. Mają kolorową antypoślizgową powierzchnię dzięki czemu nie wyślizgają się nawet z mokrej dłoni. 

Niebieska szczoteczka męża, pomarańczowa moja :) 

Szczoteczki należy wymienić po 3 miesiącach. Teraz o tym nie zapomnę, ponieważ te szczoteczki mają wskaźnik "Zmień mnie"  
Za 2 szczoteczki zapłaciłam 5,49 zł. Myślę że to atrakcyjna cena do jakości szczoteczek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger