18:53:00

Maść Wick VapoRub

Będąc w ciąży niestety się przeziębiłam. Nie przyjmowałam żadnych leków tylko stosowałam domowe sposoby na przeziębienie i dodatkowo smarowałam się maścią Wick VapoRub. 
Teraz karmię piersią i ostatnio znów miałam katar. Wystarczyły 3 dni stosowania tylko samej maści i katar przeszedł. Maścią smarowałam się pod nosem ale również niewielką ilość wkładałam do nosa. 

Maść ma dość intensywny miętowo ziołowy zapach. Jej żelowa przezroczysta konsystencja sprawia, że maść bardzo łatwo się nabiera i nakłada na ciało. 

Maść jest idealna do smarowania klatki piersiowej i pleców ale również do inhalacji jako napar. Doskonale działa na drogi oddechowe podczas przeziębienia. 


Maść lecznicza na objawy przeziębienia Vicks VapoRub zawiera jako składniki czynne: kamforę, olejek eukaliptusowy, levomentol, olejek terpentynowy, które łagodzą dolegliwości górnych dróg oddechowych w katarze. Mentol i kamfora łagodzą obrzęk śluzówek małżowin nosowych oraz łagodzą kaszel poprzez działanie łagodnie znieczulające. Olejek eukaliptusowy i olejek terpentynowy działają pobudzająco na wydzielanie śluzu w górnych drogach oddechowych, pobudzając odkrztuszanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger