15:19:00

Katarek - aspirator kataru

Kiedy Mateusz dostał kataru byłam przerażona - "Przecież od ma dopiero 7 tygodni"
Na szczęście przy kompletowaniu wyprawki zaopatrzyłam się w Katarek, chociaż nie myślałam że tak wcześnie go użyję cieszę się że miałam go w domu. 

Katarek plus to aspirator przeznaczony do odciągania wydzieliny z nosa dziecka w czasie kataru, ułatwiając mu oddychanie i zapobiegając możliwym dalszym powikłaniom. 
Katarek można stosować w przypadku kataru infekcyjnego, wirusowego i bakteryjnego, ale również przy katarze sezonowym i alergicznym. 
Odciągałam wydzielinę synkowi tylko wtedy gdy widziałam że bardzo mu "bulgocze" w nosku i przeszkadza mu to w oddychaniu. 
Po zabiegu nawilżałam błonę śluzową nosa solą fizjologiczną lub wodą morską. 

Aspirator posiada rozkręcaną komorę, którą należy wyczyścić po każdym zabiegu. Czyszczenie jest proste wystarczy pod wodą opłukać rozkręcane elementy. 

Silne zabrudzenia można usunąć za pomocą czyścika stanowiącego element zestawu.
W zestawie są dwie końcówki do odciągania wydzieliny. 
Więc jak jedną myjemy nie musimy czekać tylko drugą możemy odciągać. 
Katarek plus podłączany jest do odkurzacza o mocy 800-1800 W. Jednostajna siła ssąca odkurzacza umożliwia skuteczne oczyszczenie noska. Znajdujący się w komorze mechanizm redukcji siły sprawia, że siła odkurzacza nawet o mocy 1800 W, dzięki czemu jest bezpieczny nawet dla niemowląt już od pierwszego dnia życia. 
Jest odpowiedni dla dzieci od pierwszych dni życia do 6 roku życia, dla dzieci które nie umieją jeszcze wydmuchać noska, dla osób niepełnosprawnych i niewspółpracujących. 

Przeciwwskazania do stosowania Katarku to krwawienie z nosa, uszkodzona błona śluzowa, zapalenie skóry, czyrak przedsionka nosa. 
Cały zestaw trzymam w eleganckim bawełnianym woreczku zawieszonym na firmowym haczyku. 
Zapraszam po szczegóły na stronę http://www.katarek.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger