23:36:00

LennyLamb - saszetka na biodro MARSYLIANKA

Jak już pisałam tutaj zapraszam na recenzję jednego z produktów, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą LennyLamb. Jest to saszetka na biodro. 
 Saszetka na biodro została wykonana z tkaniny którą firma wykorzystuje do produkcji chust do noszenia dzieci. Dzięki temu można sobie skompletować cały zestaw: chusta, saszetka, torba na zakupy. Jak tylko wyjęłam ją z opakowania pierwsze co mi przyszło na myśl było to że jest bardzo miękka i delikatna w dotyku. 
 Na metce ukrytej w środku jest bardzo ważna informacja. Saszetka została wyprodukowana w Polsce. Tym bardziej zachęcam do jej zakupu wspierajmy polskich producentów. Oprócz tego znajdziemy tu również model, datę produkcji i kontakt mailowy do producenta. Oraz instrukcję jak prać saszetkę i informację że materiał to 100% bawełny. 
Saszetka zapinana jest na wytrzymałą klamrę. Ma długi i pasek, którego obwód można regulować. Pasuje więc na każdą sylwetkę.  
A teraz niby drobnostka a bardzo fajna rzecz to szlufka. Nie jest materiałowa tyko z gumki, dzięki temu rozciąga się i bez problemu można tam schować końcówkę paska żeby nic nie odstawało. Pod szlufkę materiałową nie zmieściłoby się tyle warstw paska. 
 
 Logo firmy - wesoła owieczka - zostało umiejscowione na metce przy pasku. 
Saszetka doskonale sprawdzi się podczas spacerów, ale ja najczęściej zakładam ją podczas jazdy na rowerze i rolkach. Do tej pory zawsze mąż brał plecak i narzekał że mu gorąco w plecy a ja wrzucałam tam swój telefon, klucze, chusteczki. Teraz wszystkie niezbędne rzeczy mieszczą się w poręcznej saszetce, zapiętej na suwak co daje pewność że nic się nie wysunie jak często telefon z kieszeni. Saszetka jest niezwykle wygodna i nie krępuje ruchów. 

Saszetka pasuje zarówno do dżinsów, leginsów jak i dresów. 
A tak oto prezentuje się na figurze. 
Saszetka kosztuje 68,88 zł. możecie ją zamówić tutaj 

A tutaj kontakt do firmy:
Strona i sklep internetowy - http://pl.lennylamb.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger