16:16:00

Lovela - Mleczko Do Prania 3 L Do Koloru

Jeszcze przed urodzeniem synka wszystkie kolorowe ubranka, ręczniczki, kocyki i inne rzeczy, które miały mieć kontakt bezpośrednio z jego skórą uprałam i wyprasowałam. Użyłam do tego hipoalergicznego mleczka do prania Lovela do kolorów ponieważ mleczko to jest bezpieczne dla skóry noworodków i dzieci już od pierwszego dnia życia. 
Płyn ma bardzo ładny delikatny zapach. Taki dzidziusiowy <3 
W ostatnich tygodniach ciąży nie mogłam się już doczekać aż go przytulę. Otwierałam szafkę z jego wypranymi już ciuszkami i zaciągałam się tym delikatnym zapachem. 
Mleczko jest przebadane klinicznie i posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka.

Teraz używam tego mleczka do prania ubrań całej rodziny. 

Mleczko jest dostępne w opakowaniach o pojemności 1,5 l oraz 3 l. 

Więcej o tym mleczku przeczytacie tutaj :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger