21:21:00

BebiProgram - Metkowiec

Będąc jeszcze w ciąży zamówiłam na stronie https://www.bebiprogram.pl/benefity kocyk sensoryczny.Dziś przyniósł go listonosz. I tu mała poprawka kocyk nie jest kocykiem tylko metkowcem sensorycznym :)
Z jednej strony jest jasnoniebieski materiał minky, który jest milutki i mięciutki i można się do niego przytulać, a z drugiej strony jest biały bawełniany materiał. Dookoła jest mnóstwo metek. A wszystko to w tonacji biało niebieskiej, nawiązującej do kolorystyki firmy Bebilon. 
Tak czy inaczej czym by to nie było synek bardzo lubi się tym bawić. Umie już chwytać w rączki i świetnie mu wychodzi. Gniecie go, tarmosi, bierze do buzi, uwielbia nakładać sobie metkowca na twarz. Zakrywa sobie w ten sposób całą malutką buźkę :) 
Jedyne czego mi brakuje to tego że metkowiec nie szeleści to dodatkowo wzbudzałoby w dziecku zainteresowanie, ale i tak jest super.  
Więc rejestrujcie się i zamawiajcie :) 

1 komentarz:

  1. A ja wypchałam i zrobiłam mini poduszkę dla synka.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger