22:14:00

RoomMates - Naklejki dekoracyjne bluszcz

Nasza stara blokowa kuchnia już nie pamięta co to remont. Chciałam coś zmienić ale żeby nie kosztowało to dużo. Planujemy z mężem kupno innego mieszkania i nie chcemy inwestować w obecne. Postawiliśmy na naklejki dekoracyjne. W naszej kuchni jest mało kwiatów i zieleni, dlatego wybraliśmy pnącza wiecznie zielonego bluszczu.
 W cenie 83,90 zł. mamy zestaw, który wystarczy do obklejenia całej kuchni. W zestawie jest 26 szt naklejek, się naklejone na 4 arkuszach. Każdy element został osobno wycięty więc to od nas zależy gdzie nakleimy daną naklejkę. Wystarczy tylko odkleić ją od papieru i przykleić w wybrane miejsce. Naklejki są wielokrotnego użytku, więc jeśli źle przykleimy, lub efekt końcowy nie będzie nam się podobał możemy je odkleić i przykleić inaczej lub gdzie indziej. Kilka razy odklejałam naklejki bo w jednym miejscu było za dużo liści a na koniec mi zabrakło. 
 Jedyny minus to odklejanie naklejki od arkusza. Strasznie się je odkleja. Albo odchodzą z papierem, albo cały element gdzie jest przyklejony wzór. Mimo tego że mam paznokcie zjadłam tu sporo nerwów mój mąż również, dlatego podzieliliśmy robotę i ja odklejałam a on naklejał na ścianę. 
A tak wygląda gotowa naklejka do naklejenia na ścianę. To tylko liść i otoczka przezroczystej folii. 
Naklejki ładnie się prezentują na białych kafelkach. Dzięki nim nasza kuchnia jest teraz żywsza. 
Nie mamy miejsca na żywe kwiaty a zieleń doskonale się komponuje z całością. 

2 komentarze:

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger