16:01:00

Bodetko Lash - Odżywka do rzęs

Rzęsy - zawsze marzyłam żeby były piękne, gęste i długie. 
Były takie przez jeden dzień - dzień mojego ślubu kiedy to miałam doklejone sztuczne kępki i piękne olśniewające spojrzenie, które niestety nie doczekało nawet poprawin. 
Teraz znów stoję przed szansą żeby moje rzęsy były piękne i długie. Właśnie nawiązałam współpracę z firmą Bodetko Lash i rozpoczynam kurację swoich rzęs profesjonalną odżywką.
 Odżywka zamknięta jest w plastikowym, zakręcanym malutkim słoiczku. 
Jest bezbarwna i bezzapachowa. 
Odżywkę nakłada się tuż przy nasadzie rzęs. 
Do aplikacji służy bardzo precyzyjny eyeliner. 
Moje opakowanie ma pojemność 3 ml. według producenta powinno wystarczyć na kurację trwającą 6-8 miesięcy. Jestem bardzo ciekawa efektów po tym czasie. 
Data ważności produktu jest bardzo długa bo aż 3 lata. 
Kurację rozpocznę od początku nowego miesiąca czyli od 1 sierpnia. 
Po miesiącu stosowania pokażę efekty. 
Jeżeli chcesz razem ze mną podjąć wyzwanie i dać sobie szansę na piękne rzęsy możesz nabyć tą odżywkę tutaj
Zachęcam również do odwiedzenia stron producenta:
Facebook - https://www.facebook.com/www.bodetkolash.eu/
Strona internetowa - https://sklep.bodetkolash.eu

1 komentarz:

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger