21:53:00

Eubos - Zestaw kremów

Zawsze miałam problem z suchą, a wręcz wysuszoną skórą, najbardziej na dłoniach. Różne balsamy i kremy nie pomagały i jakoś się z tym pogodziłam. Ale dziś zapraszam na recenzję zestawu kosmetyków Eubos które poradziły sobie z moją skórą. Zestaw otrzymałam od Sklepu Kosmetycznego Minerwa
 Cały zestaw zapakowany jest w plastikowej kosmetyczce, którą w przyszłości można zapakować kosmetyki na wyjazd. W skład zestawu wchodzą 3 kremy każdy o pojemności 50 ml, pilniczek i próbki. 
EUBOS-UREA krem do rąk 5% mocznika 
EUBOS-UREA krem do stóp 10% mocznika 
EUBOS-UREA balsam do ciała 10% mocznika, nawilżająco-regenerujący 
To wspaniałe kremy które w swoim składzie mają m.in.:
masło shea - natłuszcza skórę
kwas mocznika - dostarcza skórze nawilżenie
wit. E, prowitamina B5, alantoina, wit. PP, - poprawiają elastyczność skóry  

Balsam do ciała 
 Krem ma dość rzadką konsystencję, ale nie spływa z ciała. Ma wspaniały zapach, który jeszcze długo utrzymuje się na skórze. Doskonale się go rozprowadza, szybko się wchłania, nie lepi się, nie klei. Skóra po chwili staje się miękka, doskonale odżywiona i nawilżona i pozostaje taka przez długi czas. 
 Krem do rąk 
 Ma dość gęstą konsystencję. Szybko się wchłania w skórę i nie lepi się. Krem zapewnia intensywną pielęgnację. Pozostawia dłonie nawilżone na długi czas. Doskonale nawilża również skórki wokół paznokci. Ma delikatny i przyjemny zapach, który przypomina mi zapach konwalii. Uwielbiam go i moje dłonie po jego aplikacji. 
Krem do stóp
 Ostatnio tylko biegam w japonkach. Co nawet widać na moich stopach. Moje stopy a w szczególności pięty strasznie się wysuszyły i popękały. Używając tego kremu regularnie rano i wieczorem zauważyłam wyraźną poprawę. Krem pozostawia stopy miękkie. Doskonale radzi sobie z szorstkimi piętami, które po kilku aplikacjach stały się gładkie i nawilżone. Krem wspomaga leczenie łuszczycy i egzemy. Jest polecany również diabetykom i alergikom. Krem ma najbardziej gęstą konsystencję z całej trójki.
 Pilniczek jest metalowy ze spiczastym końcem co ułatwia usunięcie nieczystości spod paznokcia. Dobrze piłuje nadając paznokciom ładny kształt. Jest w foliowym opakowaniu więc trzymając go w torebce mam pewność że nie kujnie i nie uszkodzi czegoś. 
Próbki to doskonałe opakowanie produktów gdy jedziemy na wczasy. Tutaj otrzymałam 2 próbki kremu do twarzy i 2 próbki kremu do rąk. Pojadą ze mną nad morze w sierpniu :)  
Każdy krem zamknięty jest w tubie z wygodnym korkiem typu "klik" na korku śmiało możemy postawić każdy krem. Kremy są bardzo wydajne. Niewielka ilość wystarczy do pokrycia całej powierzchni którą chcemy nawilżyć. Wszystkie kremy zostały przebadane dermatologicznie. 

Polecam szczególnie dla osób które mają problem z wysuszoną skórą, skłonną do łuszczenia się. Te kremy przy regularnym codziennym stosowaniu na prawdę nawilżą, odżywią i zregenerują każdą suchą skórę.  

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger