18:29:00

Jan Niezbędny - Rękawica do kurzu i sierści

Chyba wszyscy co mają w domu psa, kota, lub inne zwierzątko, któremu wypada sierść wiedzą jak trudno tą sierść usunąć z tapicerowanych mebli czy dywanów. Na szczęście z pomocą przychodzi rękawica do kurzu i sierści Jan Niezbędny, którą otrzymałam ze sklepu kosmetycznego Minerwa
Moja Rita to 15 letnia jamniczka, która jest z nami od małego. Niestety z wiekiem zauważyłam że coraz bardziej gubi sierść. Pozwalam jej siedzieć na fotelach i spać na łóżku ale później mam mnóstwo sprzątania bo wszędzie jest jej sierść. Szczerze to miałam nadzieję że z tą rękawicą uda mi się chociaż przez chwilę posiedzieć na czystym fotelu w czarnych spodniach i jak wstanę z niego nie będę cała w kłakach. 
Rękawicy można używać do czyszczenia mebli tapicerowanych w domu, foteli samochodowych i ubrań. Czyszczoną powierzchnię należy pocierać rękawicą ułożoną pod włos. Jest idealna do pluszu, weluru, wełny i innych tkanin. 
 Rękawica ma otwory na kciuk po obydwu stronach. Jak dla mnie to idealne rozwiązanie bo może ją stosować osoba zarówno prawo jak i leworęczna, a że mój mąż jest leworęczny już nie będzie miał wymówki że niewygodnie mu trzymać. Rękawicę wystarczy naciągnąć na rękę i przecierać nią tapicerkę, ubrania czy fotele w samochodzie, a kurz i sierść przyczepiają się do niej jak do magnesu. 
 Wystarczy kilka pociągnięć po fotelu i rękawica jest cała w kurzu. Nawet nie miałam pojęcia że na pierwszy rzut oka czysty fotel kryje na sobie tyle kurzu i brudu. 

 Po zakończeniu sprzątania rękawicę wystarczy przetrzeć w kierunku zgodnym z ułożeniem włosów  wilgotną gąbką a kurz i sierść natychmiast zostaną usunięte. Jeżeli to konieczne możemy ją wyprać w pralce w temperaturze do 40 stopni. Żeby pokazać jaka rękawica była brudna po mojej tapicerce postanowiłam ją uprać. Fakt że trochę farbuje można pominąć. 
P o spuszczeniu wody na umywalce pozostała piana i brudny osad, sierść Rity i moje długie włosy :D
To wszystko czego nie było widać na meblach. 
Rękawicę możecie zamówić tutaj http://minerwa.net/index.php?route=product%2Fproduct&path=104_231&product_id=742 teraz jest w promocji i kosztuje 10,80 zł. 

Zapraszam do zapoznania się z pełną ofertą sklepu.

2 komentarze:

  1. jakoś mnie nie korci ów produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem intrygujący wynalazek, być może w niedalekiej przyszłości również go przetestuję... Wraz z mężem posiadamy wspaniałego labradora, którego sierść nie tak łatwo można niestety ujarzmić. Bardzo cieszy mnie więc to, że od niedawna mamy w rodzinie certyfikowanego fryzjera zwierząt. Moja siostra ukończyła pomyślnie dwutygodniowy kurs strzyżenia psów w Krakowie i właśnie jest w trakcie zakładania salonu psiej urody.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger