14:24:00

Sotin - Intensywny środek do czyszczenia armatur

Wolna sobota od pracy wcale nie oznacza tego że jest wolna od obowiązków domowych. 
Pewnie jak wiele innych kobiet i ja zabrałam się do sprzątania. 
Dziś zaprezentuję Intensywny środek do czyszczenia armatur - Sotin który otrzymałam ze sklepu kosmetycznego Minerwa
Preparat doskonale nadaje się do czyszczenia armatur o chromowej powierzchni czyli takie jakie mam w swojej łazience. Wiele takich produktów ma ostry i żrący zapach, tutaj nie ma takiego czegoś. Zapach jest delikatny i świeży. Wystarczy spryskać aktywną pianą zabrudzoną powierzchnię, odczekać kilka minut aż środek zacznie działać i usunąć preparat czyszczący za pomocą wilgotnej ściereczki lub gąbki. Opakowanie ma 500 ml pojemności. Jest wydajny bo wystarczy tylko kilka psiknięć i cała bateria jest pokryta pianą, która po chwili znika ale środek nadal jest na powierzchni.
Efekty widać najlepiej w zestawieniu zdjęć przed i po zastosowaniu środka czyszczącego. Bateria po umyciu jest czysta i błyszcząca. Preparat z łatwością usunął zacieki, oraz osad z mydła i kamienia, który do tej pory był bardzo widoczny. 
Jedyne czego mi zabrakło to brak możliwości zamknięcia opakowania typu on/off. Będę musiała bardzo uważać i zawsze odstawiać go na górne półki w łazience żeby nigdy nie znalazł się w zasięgu rąk synka. 

Ten środek czyszczący możecie kupić tutaj http://minerwa.net/index.php?route=product/product&product_id=670&search=87 kosztuje 32,99 zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger