22:42:00

Lajkonik - Paluchy cebulka

Lubicie sobie czasami coś z nudów pochrupać? Ja bardzo :) Wszelkie chipsy, paluszki, krakersy to moja słabość, dlatego zawsze mam w domu różne takie frykasy. I jak tylko najdzie mnie ochota na jakąś przekąskę to sobie chrupię przy komputerze lub przed telewizorem. Dziś naszła mnie ochota na Paluchy cebulowe od Lajkonika. 
Ta, jak i pozostałe przekąski od Lajkonika nadają się doskonale na przyjęcia, imprezy czy domówki. Zawsze jak mam gości rozstawiam po domu szklanki wypełnione paluszkami, wtedy każdy może sobie chapsnąć i pochrupać paluszka. Paluchy są dość sycące bo zjadając kilka sztuk czuję się najedzona. To również doskonała przekąska na spacerze na świeżym powietrzu. Niewielkie opakowanie wszędzie się zmieści więc wszędzie możemy chrupać. 
Ta przekąska to trochę rozszerzona wersja standardowych paluszków Lajkonik, które są moimi ulubionymi paluszkami :) Paluchy są dość grube, to tak jakby złączyć dwa klasyczne paluszki. Są o cebulowym smaku, ale jak dla mnie jest on za słabo wyczuwalny. Wolałabym gdyby bardziej było czuć cebulkę, tutaj jest jedynie jej posmak. 
Paluchy kupiłam w Biedronce za 2,49 zł. Znajdują się w opakowaniu 125 g. Ilościowo przekłada się to na ok. 20 szt. paluchów. 

2 komentarze:

  1. o nawet nie wiedzialam ze lajkonik ma takie cos :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/07/przyjemne-chwile-relaksu-dla-kazdej-z.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger