16:29:00

Biała Perła - Pasta do zębów Krystaliczna Biel

Jakiś czas temu na stronie UrodaiZdrowie.pl dostałam się do testów wybielającej pasty do zębów Biała perła-krystaliczna biel. Testy miały trwać 30 dni wczoraj właśnie minął ten termin więc dziś zapraszam na recenzję.
 Pasta została zamknięta w plastikowej tubie o pojemności 75 ml. Korek jest odkręcany i swobodnie można na nim postawić pastę. 
Pasta ma biały kolor i delikatną żelową konsystencję. Jej smak jest miętowy trochę ziołowy nie mocny ani drażniący raczej łagodny ogólnie smaczny. 
Pasta jest bardzo wydajna przez miesiąc stosowania rano i wieczorem ubyła mi jej niewielka ilość więc jeszcze długo mogę jej używać. 
Pasta jest oparta na działaniu enzymatyczno-pigmentowym. Wzmacniając biel zębów bez względu na ich naturalny kolor pasta spełnia wysokie oczekiwania estetyczne. Łagodnie usuwa zanieczyszczenia zawarte na i w szkliwie oraz nadaje połysk pokrywając szkliwo drobinami krystalicznej bieli. 

Niektóre pasty po użyciu zostawiają na zębach taki dziwny osad jakby piach. Tutaj nie ma czegoś takiego. Zęby są dokładnie oczyszczone i wypolerowane. Po dokładnym wypłukaniu jamy ustnej zęby pięknie błyszczą. Po 30 dniach stosowania pasty zauważyłam że zęby stały się jaśniejsze. Ewidentnie widać że pasta wybiela zęby tylko nie wiem o ile tonów. Jedyne czego mi tutaj brakuje to skala odcieniu żeby można było porównać przed stosowaniem i po skończeniu tubki.
Pasta do zębów bardzo przypadła mi do gustu. Cieszę się że mogłam ją przetestować i chętnie wezmę udział w podobnych organizowanych testach w przyszłości. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger