21:58:00

Leroy Merlin - Obraz

Jakiś czas temu będąc na zakupach wpadliśmy z mężem do Leroy Merlin. Zawsze pierwsze co robię to buszuję w koszach gdzie są produkty oznaczone "końcówka serii". Tym razem w moje ręce wpadł taki oto obraz na płótnie. 
Obraz jak widać jest w szarej tonacji. W nowym domu będziemy mieć sypialnię właśnie w takich kolorach więc różne odcienie szarości doskonale pasują do naszej nowej sypialni. Bardzo się cieszę że kolejna dekoracja do nowego domu wpadła w moje ręce. Odpakowałam go tylko do zrobienia zdjęć i znowu jest spakowany i czeka aż go powiesimy na nowym miejscu.  
Uwielbiam takie okazje i różne wyprzedaże. Za obraz zapłaciliśmy 2,88 zł była to cena po rabacie. Na początku kosztował 10,88 zł. 
Mój mąż już żałuje że nie kupiliśmy wszystkich (były jeszcze w odcieniach brązu) bo byśmy mogli sprzedawać po 5 zł :D 

I jak Wam się podoba? 

2 komentarze:

  1. Piękny jest za taką cenę chętnie bym wzięła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne to wygląda :) Ja zdecydowanie bardziej preferuję obrazy ręcznie malowane Cena jest bardzo przystępna a jakosć i gwarancja indywidualnego stylu zapewnione.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger