13:00:00

Łapacz snów


Od dłuższego czasu zbierałam się żeby zrobić łapacz snów. W końcu mój zamysł przerodził się w działanie i stworzyłam takie oto cudo. Dziś pokażę Wam jak krok po kroku możecie zrobić swój łapacz snów w domowym zaciszu. 

Wszystko czego potrzebujecie to.
Obręcz - ja wykorzystałam ramę od popsutego bębenka synka
Sznurek do wyplatania pajęczyny u mnie papierowy
Wstążki dużo wstążek. Najlepiej kolorowe ale w jednej tonacji np. Odcienie niebieskiego, różowego
Nożyczki
Zaczynamy od przygotowania obręczy. Możecie pomalować sprayem lub tak jak ja owinąć czymś. I tutaj już wiem że jak jeszcze kiedyś będę robić łapacz snów wykorzystam inny materiał bo sznurek jest za cienki i długo się schodzi z owinięciem całego koła. 
Teraz pajęczyna. Powiem szczerze że to była dla mnie czarna magia i trochę dlatego tak zwlekałam z rozpoczęciem robienia łapacza. Ja korzystałam z tej instrukcji. 


Kiedy nasza sieć pajęcza jest gotowa zabieramy się za ozdabianie i tutaj może Was ponieść fantazja i wszystko jest dozwolone. Wstążki, koronki, sznurki, tiule, koraliki czego dusza zapragnie :)

1 komentarz:

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger