12:50:00

TRND - Monte kaszka

#monte #kaszkazmleczkiem

Projekt Monte kaszka w pełni. 
Początkowo był problem z zakupem bo w żadnym sklepie nie mogłam znaleźć sześciopaków jednak ostatecznie podzieliłam zakupy na 2 paragony i udało się.

Kupiłam 2 opakowania w cenie 4,89 w sklepie Topaz
5 opakowań w cenie 5,99 w sklepie Intermarche 

Paragony już zeskanowane i wysłane na platformę teraz czekam tylko na zwrot kosztów. 
Uwielbiam kaszę manną i nawet teraz czasami sobie robię na śniadanie. Dlatego byłam bardzo ciekawa smaku tej nowości od Zott. Deserki są bardzo smaczne. Jemy je na różne sposoby. Najpierw białą warstwę potem ciemną, lub mieszamy wszystko razem. Pod każdą postacią smakują tak samo pysznie. 

Niewielkie opakowanie sprawia że deserek mogę podać synkowi podczas spaceru zmieści się wszędzie. To doskonała przekąska między posiłkami. 


    
Ostatnio również w ramach projektu otrzymałam kopertę z przewodnikiem projektu i magnesem na lodówkę "Moja lista zakupów" Lista ta bardzo się przydała do świątecznych zakupów :) 


3 komentarze:

  1. Ja również dzięki trnd miałam okazję spróbować mone kaszka. Miałam na 1 paragon z tesco. Muszę powiedzieć że jestem zadowolona i szczerze polecam wszystkim którzy nie mieli okazji spróbować. Też czekam na zwrot kosztów. #kaszkazmleczkiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam okazję testować Monte kaszka. Po pierwszych testach wraz z rodziną stwierdziłam, że kaszka jest jeszcze lepsza niż tradycyjna wersja monte. #kaszkazmleczkiem #dlaLasucha

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tęż testuję Monte Kaszkę i wszyscy testerzy z mojej rodziny są bardzo zadowoleni z jej smaku. Pojemność mogłaby być większa

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger