17:28:00

FITaqua - filtr prysznicowy


Witajcie. Dziś chciałam Wam przedstawić produkt który od jakiegoś czasu używam i już teraz nie wyobrażam sobie codziennej higieny bez niego.
Mowa o filtrze prysznicowym od FITaqua.
Filtr eliminuje problem twardej wody i chloru. Redukuje ilość bakterii i grzybni oraz niklu i metali ciężkich. Wszystkie te organiczne zanieczyszczenia powodują liczne zmiany i przesuszenia naszej skóry jak również łupież i łamliwość włosów. Osobiście miałam wszystkie te problemy. Łupież i łuszczyca również nie były mi obce. Filtr moge polecić szczególnie osobom z AZS, egzemą czy właśnie łuszczycą. Ale również do pielęgnacji wrażliwej i często podrażnionej skóry niemowlaków.

Dodatkowo co zauważyłam to, że odkąd stosuję filtr nie mam tyle sprzątania w łazience. Filtr chroni przed osadzaniem się kamienia na powierzchni baterii i na dnie wanny czy prysznica.
Filtr działa od razu po zamontowaniu a jego montaż jest banalnie prosty. Można go zamontować na dwa sposoby. Pomiędzy baterią prysznicową a wężem albo pomiędzy wężem a prysznicem.
Zmianę jakości wody zauważyłam natychmiast. Osobiście filtr stosuję 2 tygodnie, więc po tym czasie śmiało mogę powiedzieć że zauważyłam znaczną poprawę kondycji mojej skóry jak i włosów. Moja wcześniej przesuszona skóra teraz jest miękka i delikatna, bez suchych podrażnionych miejsc. Włosy dłużej utrzymują świeżość, są gładkie i błyszczące. Nie łamią się tak jak wcześniej i nie wypadają tak bardzo i łatwo się rozczesują. Nie muszę również używać takiej ilości odżywek i szamponu jak przed stosowaniem filtra.

Jeżeli obawiasz się że filtr nie będzie odpowiedni do Twojej słuchawki nic bardziej mylnego. Filtr jest uniwersalny i pasuje do wszystkich słuchawek prysznicowych.
Dodatkową zaletą filtra jest to że to polski produkt więc kupujmy wszystko co polskie i wspierajmy polskich producentów. Filtr należy wymieniać co 3-6 miesięcy lub co 5000 litrów zużytej wody. Możecie kupić go tutaj w cenie 62,00 zł.
Dodatkowo zachęcam do zapoznania się z pełną ofertą FITaqua. Firma oferuje również m.in. filtry kuchenne, łazienkowe i zmiękczające.
Sklep internetowy - https://sklep.fitaqua.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger