22:50:00

Wezelkowelove - poduszka supeł


Lubicie oryginalne dekoracje? No pernie kto nie lubi 😉 W tym poście przedstawiam moje najnowsze cudeńko od Wezelkowelove jedni mówią poduszka węzeł inni poduszka supeł a ja mówię z angielskiego knotpillow 😉
Poduszka idealnie wpasuje się w każdy zakamarek Twojego mieszkania. Dopełni wnętrze salonu na narożniku, sypialni na małżeńskim łożu, czy pokoju dziecinnego na fotelu do karmienia. Doskonale wpasowuje się w ostatnio bardzo popularny styl skandynawski. Taka oryginalna dekoracja doskonale nadaje się również jako dodatek do zdjęć na bloga czy instagram.
Poduszki supły od Wezeklowelove mają przeróżne kolory, ich gama kolorystyczna jest na prawdę bardzo bogata, mnie jednak najbardziej urzekła szara podusia. U mnie bedzie miała swoje miejsce w salonie ale pewnie na wielu zdjęciach ją zobaczycie na insta bo jest śliczna. A z czasem jak będę mieć córkę zamówię różową 😉
Dodatkowo zachęcam do zapoznania się z ofertą Wezelkowelove ponieważ poduszki supły to nie wszystko co u nich dostaniecie. Osobiście jeszcze bardzo podobają mi się warkocze do łóżeczek maluchów. Chyba czas pomyśleć o rodzeństwie dla synka 🙂

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Pragausz , Blogger